fbpx

ארגון ימי כיף לעובדים

אחת ההתמחויות של חברת אורן ורינת הפקות זה ארגון ימי כיף לעובדים. מחפשים פתרון מושקע, מהנה ויצירתי לאירוע חברה? יום גיבוש כייפי בבריכה או בלוקיישן מיוחד? נשמח להציע לכם מגוון רחב של הפקות בהתאמה אישית לחברה או הארגון שלכם, לכל כמות של עובדים ולתת לכם הצעת מחיר מפורטת לקיום יום כיף ברמה גבוהה ביותר. צרו קשר בטלפון או במייל הרשומים למטה, השאירו פרטים בטופס השארת פרטים או חייגו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות להפקת יום כייף ססגוני ומהנה לכם ולעובדים שלכם!

אורן ורינת הפקות

מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם ממבחר ימי כיף שונים שהפקנו, לקרוא מה אומרים עלינו הלקוחות שלנו ולהזמין יום כיף איכותי עם ערך מוסף במחיר נוח. אנו מנוסים ביצירת אירועי קונספט מיוחדים עם פעילויות לא שגרתיות ובעלי ניסיון רב בהפקת אירועים מכל סוג החל מהאירוע הרמת כוסית, אירועי מנהלים, מסיבות חגים ועוד. הפקת ימי כיף היא אחת ההתמחויות שלנו שאנחנו הכי אוהבים לבצע ותמיד שמחים לשלב רעיונות חדשים, ועולמות תוכן מרתקים בהתאמה אישית ללקוחת שלנו ליצירת יום כייף מיוחד ואטרקטיבי שכולם ייצאו ממנו עם משהו נוסף פרט לכמה שעות של כייף טהור והנאה.

הפקות ימי כיף לעובדים

גלשו באתר ללשונית אירועי חברה ומצאו מגוון עשיר של אירועים שאתם יכולים להזמין, עם מגוון קונספטים ולוקיישנים מיוחדים לימי גיבוש וימי כייף לעובדים במתכונות שונות כמו: המרוץ למיליון, יום גיבוש מפנק על נחל האסי, אי שלושת האוצרות, יום גיבוש בירושלים, מסיבות בריכה וימי כיף ברמת הפרימיום המתאימים לאירועי חברה יוקרתיים ועוד.

אנו עובדים עם חברות הייטק, גופים ומוסדות וכן עם המגזר הפרטי ומארגנים את ימי הכיף האיכותיים ביותר בהתאמה אישית ללקוחות שלנו. צרו קשר עכשיו להפקת יום כיף!

לפרטים על הפקת ימי כף חייגו לטלפון במשרד 04-9544588/99

פקס 04-9840437

דילוג לתוכן