fbpx

הפקת אירועים וכנסים

למידע נוסף לחצו כאן

מה כולל תהליך הפקת אירוע?
הפקת אירועים וכנסים היא משימה אחת גדולה שמורכבת מהרבה משימות קטנת. הפקת אירוע יכולה להימשך כמה חודשים ולעתים כמה שבועות בלבד, וזה תלוי ברמת ההשקעה בה, התוכן שלה וכמובן בהיקף הגודל שלה. כדי להפיק אירוע קודם כל צריך לבצע תיאום ציפיות ולהבין מה בדיוק צריך להיות בו, מה המטרות שלו ומי אמור להיות מוזמן. לפי כמות המוזמנים, התאריך בו נחגג האירוע, סגנון האירוע וכמובן התקציב המקסימלי להפקה, יהיה ניתן להתחיל לחשוב על רשימת רעיונות שבסופו של דבר אחד מהם ייבחר וייצא לפועל.

כיצד בוחרים את חברת ההפקות?
הפקת כנסים ואירועים יכולה להתבצע בצורה מדויקת ויסודית רק על ידי חברות מנוסות בתחום. הניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר כי בסופו של דבר גם אחרי השקעה רבה ומסירות בתכנון האירוע, יש מצב שבגלל אי תשומת לב לפרט אחד קטן, יהיו בעיות גדולות במהלך האירוע עצמו. כדי לבחור מפיקי כנסים יש צורך לחפש כמה אפשרויות, להשוות ביניהם לפי הרושם הראשוני ולאחר מכן לבצע שיחת טלפון לרושם מעמיק יותר. אחרי שיש לכם 2-3 אפשרויות שנשמעות הכי טובות שיש, תקבעו פגישה ולאחריה תחליטו במי לבחור.

כמה עולה להפיק כנס או אירוע?
קשה מאוד לדבר על המחיר של הפקת אירוע או כנס כי בסופו של דבר מדובר באירועים שונים מאוד זה מזה. יש אירועים גדולים יותר, יש אירועים קטנים יותר, יש אירועים שנערכים באולם כינוסים ויש כאלו בגני אירועים והתקציב של כולם יהיה שונה. בדרך כל להפקת אירוע תעלה בין 10 אלף שקלים לאירוע קטן ועד כמה אלפי שקלים, ולעתים גם יותר. חשוב לזכור כי יש גם כנסים שנערכים בחו”ל והעלו שלהם תהיה גבוהה בהרבה. הפקת האירוע יכולה להיות זולה יותר אם מבצעים את סדר הפעולות באופן הנכון ובוחרים בחברת הפקות שיודעת לחסוך.
רוצים לתכנן את האירוע הכי טוב שיש במחיר הכי משתלם שיש? אנו באורן ורינת הפקות כאן לשירותכם! התקשרו עכשיו לטלפון 04-9544588/99 ונתחיל לעבוד על האירוע הבא שלכם במהירות ובמיומנות!

דילוג לתוכן