fbpx

הפקת אירועים יוקרתיים

היי! מחפשים חברה המתמחה בהפקת אירועים, הפקת אירועי יוקרה, אירועי שיווק וקד”ם, פסטיבלים ואירועי חוצות ועוד? הגעתם למקום הנכון! חברת אורן ורינת הפקות תשמח לעניין אתכם בהפקה יוקרתית של אחד האירועים הבאים שלכם! מוזמנים ליצור קשר בטלפון הרשום למטה או במייל וכן להשאיר לנו הודעה בטופס יצירת קשר לגביי כל אירוע שברצונכם לקיים ואנו נחזור אליכם עם הצעה מפורטת ואטרקטיבית להפקת האירוע!

הפקת אירועים יוקרתיים – אורן ורינת הפקות

מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם ממבחר ההפקות הגדול והמגוון שכבר הפקנו והיד עוד נטויה! נשמח לרתום את הניסיון והאהבה שלנו בתחום ולתפור לכם אירוע יוקרתי בהתאמה אישית עם דגש על הפרטים הקטנים, האסתטיות, האטרקציות והטאץ’ האישי לכל אירוע ואירוע המופק על ידי החברה.

חברת אורן ורינת הפקות מפיקה אירועי חברה, כנסים, נופשונים וימי גיבוש וכיף ועוד. אנו מפיקי אירועים יוקרתיים במגוון נושאים מיוחדים ומאפשרים לכם להגשים את כל החלומות שלכם בכל הנוגע לאירוע הבא שלכם. החברה בעלת רזומה עשיר של הפקות מקור יוקרתיות המתאימות לארגונים ומוסדות, חברות, עסקים וכל המגזר הפרטי. לרשותכם מבחר גדול של אפשרויות לרבות הפקות אירועים לחגים, מסיבות בריכה, פסטיבלים ומגוון אירועי יוקרתיים שהפקנו לגופים וחברות מובילות במשק למשל לטכניון, לחברת מבושלת ולעוד עשרות לקוחות מרוצים מתעשיית ההייטק וחברות אחרות ששכרנו את שירותי החברה וזכו לאירוע יוקרתי שעמד בכל הציפיות. מוזמנים לקרוא את הביקורת על החבר באתר מלקוחות שונים.

לפרטים נוספים על הפקת אירועי יוקרה דרך חברת אורן ורינת הפקות ופרטים נוספים על כל סוגי האירועים השונים שאנו מספקים ומגוון השירותים שחברה מספקת לרבות הפקת אירועים יוקרתיים בכל רחבי הארץ בהתאמה אישית צרו קשר עכשיו ונשמח לסייע לכם בהפקת האירוע הבא שלכם. מוזמנים לצור קשר, לעקוב אחרינו בפייסבוק ולהצטרף לרשימת התפוצה שלנו לקבלת עדכונים על מבצעים ועוד!

טלפון במשרד 04-9544588/99

פקס 04-9840437

דוא״ל [email protected]

דילוג לתוכן