fbpx

יום גיבוש לחברות

למידע נוסף לחצו כאן

כל כמה זמן צריך לתכנן יום כיף בחברה?

ימי כיף וגיבוש לחברות צריכים להיות חלק מהשגרה של החברה. מספיק שיהיה יום אחד גדול ומושקע בשנה כדי שהעובדים יוכלו לצפות לו, זו תקווה חשובה מאוד שלעתים העובדים נאחזים בה במהלך שגרת העבודה שיכולה להיות משעממת במיוחד. יום גיבוש לחברות יכול להיות יום מעניין מאוד, יום מצחיק, מהנה וגם פרודוקטיבי. הסיבה לכך שהיום הזה יהיה פרודוקטיבי היא שבמהלך היום יכירו העובדים זה את זה והחיבור ביניהם יהפוך להיות אישי יותר. את יום הכיף כדאי לתכנן לפי הגודל שלו, בין חודש ועד חצי שנה מראש, וכל שנה לפחות.

במה צריך להתחשב במהלך התכנון?

תכנון יום גיבוש יכול להישמע לכם כמו עניין די פשוט אך צריך לזכור כי גם ימי כיף קטנים יכולים להיות מורכבים מאוד, ולעתים גם יקרים. הכל תלוי באטרקציות שיהיו ביום הכיף ובפעילויות שתתכננו עבור העובדים שלכם, יחד עם ההשקעה בקייטרינג אם בכלל יהיה, המיקום הגיאוגרפי של המקום שלעתים דורש הסעות וכן הלאה. יש צורך להתחשב גם במזג האוויר, בכמות העובדים, במיקום של החברה עצמה וכמובן גם בהעדפות של העובדים. לעתים ימי הכיף יהיו הפתעה לעובדים אך רצוי שהיא תהיה חלקית, כדי לבדוק את העניין שלהם.

מדוע ימי גיבוש וכיף חשובים לחברה?

ימי כיף לא רק יכולים להיות חשובים לחברה אלא אפילו קריטיים. ללא ימי הכיף העובדים שלכם יכולים להשתעמם, לא יהיה להם כיף במקום העבודה ודאי כאשר הם ישמעו מחברים שלהם שהחברות שלהם כן מספקות להם ימי כיף מושקעים ומעניינים. כמו כן, יום הכיף שובר את השגרה ובמקום לראות את כול שאר העובדים בלבוש עבודה רגיל, העובד יכול לראות את החברים שלו בעבודה בבגדי ים, עם בנות הזוג שלהם או המשפחות שלהם וכן הלאה. הגיבוש הזה חשוב, ההיכרות האישית יוצרת מחויבות לצוות ולחברה וזה יוצר אווירה של משפחה.

רוצים לתכנן יום כיף לעובדים שלכם? אנו באורן ורינת הפקות כאן לשירותכם! התקשרו עכשיו לטלפון 04-9544588/99 ותקבלו מענה מיידי להפקה הבאה שלכם!

דילוג לתוכן