fbpx

ימי גיבוש לעובדים רעיונות

למידע נוסף לחצו כאן

למה חשובים ימי גיבוש לעובדים?

כשמתכננים ימי גיבוש לעובדים רעיונות רבים יכולים לעלות, אם כי לא כולם יהיו פרקטיים. אין ספק כי ימי הגיבוש צריכים להיות מעניינים ומהנים אך בסופו של דבר הם צריכים להיות יעילים להשגת המטרה. אם מדובר על יום כיף לחברה גדולה אז אפשר לסגור פארק מים שכל מאות העובדים והמשפחות שלהם ייהנו בו. עם זאת, אם יש צורך לגבש צוות קטן יותר יש פעילויות שיתאימו יותר כמו חדרי בריחה או על האש בבית של אחד העובדים או המנהלים. הימים האלו חשובים להנאה של העובדים אך לא פחות כדי לגבש אותם ולהעצים את ההיכרות.

כיצד נחשוב על רעיון מתאים?

רעיונות ליום גיבוש לעובדים לעתים יש בשפע ולעתים אין בכלל. במה זה תלוי? זה תלוי בפרמטרים רבים כמו למשל התקציב שעומד לרשותם של המתכננים, כמות האנשים, ימי כיף שכבר היו בחברה וכן הלאה. ככל שהיו יותר ימי כיף בחברה יש רף גבוה יותר לעמוד בו כי מצד אחד יש צורך להתחשב בפעילויות שכבר היו ולא לחזור עליהם ומצד שני לתכנן יום כיף יותר שלא יירד ברמה. כדי לחשוב על רעיון שיתאים להשגת המטרות של יום הכיף, לתקציב וכמובן לכל שאר הפרמטרים המשתנים, חשוב לעבוד עם חברת הפקות מקצועית עם ניסיון.

כיצד ניישם את הרעיון בפועל?

חברת הפקות מנוסה לא רק תעזור לכם לחשוב על הרעיון הכי טוב ליום גיבוש שיתאים לעובדים שלכם אלא גם לתכנן אותו מ-א’ ועד ת’. למעשה כאשר אתם בוחרים בחברת הפקות מנוסה, אתם יכולים ליהנות משגרה רגילה לחלוטין בלי שאתם צריכים להתעסק עם דבר, כולל לא התקשרות עם ספקים, סגירת המקום בו ייערך יום הגיף וכולי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקיים שיחה עם הצוות, לתאם איתו את הציפיות, והוא יהיה בקשר רציף אתכם לאורך כל תכנון האירוע.

אנו באורן ורינת הפקות מספקים ללקוחות רבים כבר שנים את ימי הגיבוש הכי טובים. למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לטלפון 04-9544588/99 ותקבלו מענה מיידי להפקה הבאה שלכם!

דילוג לתוכן