fbpx

כיצד נוכל לתכנן יום כיף

כדי לתכנן יום כיף, קודם כל צריך לעסוק בנתונים הפשוטים והיבשים. כמה אנשים יהיו ביום הכיף. למי הוא מתוכנן? האם יהיו בו גם מנהלים? האם היום הזה ייערך בקיץ או בחורף. אלו ימי כיף כבר היו לעובדים? מה היו התגובות שלהם על יום הכיף? יש עוד הרבה שאלות שנצטרך לשאול את עצמנו עוד לפני שנפנה לחברת הפקות שתעזור לנו להוציא את היום לפועל, שיעזרו להבין מה צריך להיות כלול בתכנון. תכנון יום כיף היא משימה מורכבת מאוד ככל שהיום נהיה גדול וארוך יותר, וחשוב לזכור להשקיע גם בפרטים הכי קטנים.

האם כדאי לשתף את העובדים?

ימי גיבוש וכיף לעובדים לא חייבים להיות הפתעה. יש מנהלים או בעלים של חברות שחושבים שככל שהעובד יופתע יותר מיום הכיף זו הצלחה גדולה יותר אך למעשה אין קשר בין הציפייה שלו לבין ההנאה שהוא ירגיש בסופו של דבר. אפשר וצריך לתת לעובדים שלכם מושג על ימי כיף וגיבוש לעובדים שמתוכננים עבורם במהלך השגרה, כי זה נותן כמה דברים. ראשית, זה עוזר למנהלים או למתכננים של האירוע להבין האם הרעיון הנידון הוא רעיון מוצלח שהם ישתפו איתו פעולה. שנית, זה נותן לעובדים ציפייה לקראת היום, מה שכולנו צריכים בשגרת עבודה די משעממת.

עד כמה התקציב משמעותי להנאה?

אחת ההנחות הגדולות ביותר לגבי ארגון ימי כיף לציבור העובדים היא שאם אין תקציב גבוה יום הכיף לא יהיה מוצלח. למעשה יום כיף לעובדים יכול לגבש אותם ולהסב להם הנאה רב גם כאשר התקציב יהיה נמוך. לא חייבים לקחת אותם לחופשה בחו”ל אלא מספיק ללכת לחדר בריחה, לסגור אולם כינוסים או לעשות על האש במקום שהושכר מראש. התקציב של אירועים אלו לא יהיה כל כך גבוה וההנאה תהיה מובטחת.

מודאגים מתכנון יום הכיף לעובדים שלכם? אין כל סיבה שזה יקרה! אנו באורן ורינת כאן לשירותכם בכל רגע נתון כדי לסדר לכם את היום הכי מעניין שיש! התקשרו עוד היום לטלפון 04-9544588/99 ונוכל להתחיל לתכנן את יום הכיף הבא של העובדים שלכם בכל תקציב ועם כל העדפה!

דילוג לתוכן