fbpx

להפתיע את האורחים

כל אחד מאתנו מוזמן לאירועים רבים באופן שוטף, ובסופו של דבר, מרבית האירועים הם די דומים אחד לשני. בכל אירוע יש עיצוב נאה, אוכל לא רע, ואנשים שמגיעים לבושים היטב כדי לרקוד קצת, לראות הופעה וללכת הביתה. עם זאת, לפעמים זה פשוט לא מספיק, וצריך לקחת את העניין צעד אחד קדימה. כיום יש אפשרות לערוך אירועי קונספט ו”לפלפל “את האווירה בכל מיני דרכים, שהן לא נפוצות ולא קונבנציונאליות. אירוע קונספט הוא אירוע בו עורכים מסיבה, אך עם טוויסט מעניין לפי בחירה.

הטוויסט יכול להגיע מכמה כיוונים, והוא יכול להתאים גם לאירועים פרטיים וגם לאירועי חברה. דוגמה לטוויסט מוצלח הוא אירוע קונספט יווני, בו מתלבשים הנוכחים בטוגות ואוכלים מאכלים יוונים מכל הסוגים. ניתן לערוך אירוע קונספט בסגנון קרקס או תחפושות, אירועים בסגנון שנות ה-70 או שנות ה-20, אירועי המערב הפרוע, או שוק ישראלי מקומי לדוגמה. כלל לא משנה אם מרימים כוסית לשנה החדשה או רוצים לערוך אירוע חברתי עם כמה חברים, כל האופציות רלוונטיות לפי ההעדפות של המארגנים.

קל יותר להשתחרר

כדי להרים אירוע קונספט מרשים וברמה גבוהה צריך לכוון גבוה. יש אנשי מקצוע שמבצעים הפקת אירועי קונספט בצורה מושלמת – בלוקיישן הנכון, עם כל האביזרים והגימיקים, עם אוכל איכותי ואפילו שחקנים ומפעילים לפי הצורך. כדי לערוך אירוע קונספט טוב, צריך להכניס אנשים לאווירה ולתפקידים אחרים ולכן חשוב מאוד להשקיע בתפאורה ובמרכיבים השונים על מנת לייצר סביבה שהיא כמעט דמיונית.

לאנשים הרבה יותר קל להשתחרר באירועי קונספט, כי הם הרבה פחות רשמיים, הם היתוליים והם נותנים אווירה שונה שמוציאה מהשגרה. אירועי קונספט יכולים להתאים מאוד לעסקים וחברות שרוצים לערוך אירועים לעובדים שלהם, אך גם לאנשים שרוצים לחגוג ימי הולדת או בר מצווה.

רוצים לערוך אירוע לעובדים או ללקוחות שלכם, שיהיה קצת אחר, שונה ובעיקר גם מפתיע? אם כן, אורן ורינת הפקות הם הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת שירותיהם לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-9544588

דילוג לתוכן