fbpx

לקדם את המוצר

עולם המסחר הוא עולם דינמי מאוד שכולל הרבה מאוד מוצרים חדשים שיוצאים לשוק מדי שנה. לפעמים מדובר בהמצאות חדשות לגמרי וברוב המקרים אלו הם שדרוגים של מוצרים קיימים. כדי להשיג מכירות טובות לכל מוצר, יש לעבוד בצורה נכונה ולגעת בכל האלמנטים השונים – החל מאיכות החומר של המוצר, דרך תמחור נכון, וכמובן, כל נושא השיווק, הפרסום והמיתוג. כאשר המוצר יוצא לשוק, אחד הדברים הנכונים לעשות הוא לערוך אירוע יח”צ או קידום מכירות כדי להשיג קצת פרסום תקשורתי באמצעות משיכת דמויות מפתח מעולם התוכן של המוצר ומעולם הבידור.

אירועי יח”צ צריכים להיות ברמה גבוהה, והם צריכים לתת יתרונות רבים לאורחים המפורסמים, על מנת שהם ירצו להגיע. כדי להרים אירוע קידום מכירות ברמה גבוהה, חשוב להיעזר באנשי מקצוע שמכירים את העבודה. יש מספר אנשי מקצוע אשר מסוגלים לבצע הפקת אירועי שיווק וקידום אירועים ברמה הגבוהה ביותר, כאשר המטרה היא, כמובן, לעשות כמה שיותר “רעש” אשר יקדם את המוצר בערוצים הנכונים וימשוך אליו את האנשים הנכונים.

עבודה משולבת

עבודתם אותם אנשי הפקה היא לבחור לוקיישן מושלם ונוח להגעה, לבחור קייטרינג טוב (אלא אם כן מדובר באירוע של חברת מזון), לדאוג לקישוטים וללוגיסטיקה מול הספקים ובסופו של דבר, להזמין את המפורסמים המתאימים ואת אנשי התקשורת בעזרת קומוניקט. אירועי יח”צ חייבים להיראות אטרקטיביים ולשים את המוצר בפרונט, ובתוך כך, לחבר לאותו מוצר את השמות של המפורסמים החמים או של הלוקיישן המרהיב.

אירוע שיווקי הוא אירוע שכולל מגוון רחב של אלמנטים ודורש עבודה משותפת של משרד הפרסום ושל המפיקים. לאחר שאנשים עמלו רבות על מוצר איכותי, והגיע הזמן לקדם אותו, חשוב לבחור את האנשים המתאימים על מנת להשיג את המטרה, שהיא האדרת שמו של המוצר בתקשורת. את כל זה ניתן לעשות באמצעות אירוע מיוחד, המופק על ידי העוסקים בתחום, המביאים אתם ניסיון וגם ידע של שנים.

מעוניינים לערוך אירוע שיווקי כלשהי וזקוקים לעזרתם של המומחים בתחום? אם כן, אורן ורינת הפקות הם הכתובת הנכונה. לסקירת שירותיהם לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-9544588

דילוג לתוכן