fbpx

לשמור על קשר

הלקוחות הם ליבו הפועם של כל חברה ועסק. לאף עסק שרוצה הכנסות אין זכות קיום ללא הלקוחות שלו, ולכן צריך להתייחס אליהם בהתאם. אומרים שהלקוח תמיד צודק, גם כשהוא טועה, ולכן חברות רבות משקיעות מאמצים רבים בהשגת לקוחות, ולא פחות מאמצים בשימור שלהם. לכל חברה גדולה יש הרבה מאוד לקוחות, שחלקם קטנים ומזדמנים ואחרים שהם גדולים יותר, מהמגזר העסקי. כדי לשמור על הלקוחות הגדולים הללו, צריך לתת להם משהו מעבר לשירות היום יומי, כמו אירוע יוקרתי ומפנק בו הם יוכלו ליהנות מאוכל טוב ובידור.

שירות טוב הוא מה שמשאיר לקוחות בחברה, אך בונוסים בדמות אירוע ללקוחות הם אלו שגורמים להם לחייך. כאשר רוצים להרים אירוע ללקוחות גדולים צריך לדעת להשקיע, לבחור את המקום הנכון, לספק אוכל ובידור, ולתת לאותם אנשים הרגשה טובה ולהבהיר להם, באמצעות מעשים, שיש רצון להמשיך ולעבוד ביחד לעוד הרבה מאוד שנים. כאשר רוצים להרים אירוע לקוחות, צריך למצוא את האנשים הנכונים, שמכירים את התחום ויודעים את העבודה.

להוציא את המקסימום

עסק לא צריך להפיק אירוע שכזה לבד, אלא להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בנושא. הפקת אירוע לקוחות הוא לא דבר של מה בכך. יש לערוך פגישות עם החברה, להכיר את הלקוחות שלה ולהתאים אירוע לפי תקציב ולוחות זמנים. הרצון הוא כמובן להוציא את המקסימום – לבחור את הלוקיישן המושלם, לספק אוכל טוב וכמובן בידור איכותי בדמות זמר מוכר או סטנדאפיסט.

העבודה של המפיקים היא אינה פשוטה, כי כל מי שאי פעם הפיק אירוע יודע שיש הרבה דברים שיכולים להשתבש. מזג האוויר יכול להיות קיצוני, הספקים יכולים לאחר ודברים יכולים להישבר ולהתלכלך. לכן, יש הרבה לחץ על אותם אנשים, אך הם יודעים להתמודד איתו וחשוב מכך – הם מורידים אותו מאנשי החברה או העסק שרק רוצים ליהנות עם הלקוחות שלהם.

מחפשים אנשי מקצוע שיעזרו לכם בהפקת אירוע מרהיב ללקוחות שלכם? אם כן, אורן ורינת הפקות הם הכתובת הנכונה. לסקירת שירותיהם לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-9544588

דילוג לתוכן