fbpx

מגמות וטרנדים חמים מעולם הפקות האירועים

אולי זה נשמע דרמטי, אבל אצלנו – חיים את זה!
אנחנו עוקבים אחר הטרנדים החמים מעולמות ההפקה שנים אחר שנים, וזה מה שהופך את האירועים שלנו שונים מאחרים.

ריכזנו ובחרנו לשתף אתכם בטרנדים שיובילו את עולם הפקות האירועים בזמן הקרוב, כאלו שיעשו אמיתיים בתחום ולוקחים אותו צעד אחד קדימה.

קבלו 8 מגמות שישנו את עולם הפקות האירועים בעשור הקרוב

טכנולוגיה
כמה שאנחנו מרגישים שהטכנולוגיה נמצאת בכל מקום – זו רק ההתחלה. בעשור הקרוב אטרקציות מדהימות מעולם הטכנולוגיה ישתלבו באירועים יותר מתמיד. אפליקציות שמחברות בין כל החוגגים, שימוש בתאורה, סאונד ומסכים, הם רק חלק קטן מהדוגמאות לשימוש בטכנולוגיה באירועי ענק במיוחד ובאירועים בכלל.

התאמה אישית
החלק הכי חשוב באירוע זה האנשים – האנשים עושים את האירוע. הנושאים שמעניינים אותם ועולמם הפנימי צריכים להוביל את בחירת האטרקציות, הלוקיישן, הקונספט ואפילו הטכנולוגיה של האירוע. והכל בהתאמה אישית.

מהפכת הבריאות
בריאות וסביבה יהיו חלק בלתי נפרד מתפיסת תכנון האירועים בשנת 2020 – העולם הולך לשם כבר הרבה זמן וגם אנחנו. להתחבר לטבע, לנשום שקט, לתכנן תפריט מרהיב וצבעוני, שיתן מענה גם לאנשים שרוצים לאכול בריא, להשתמש בטכניקות עיצוב ירוקות, שעוזרות לנו גם לשמור על הסביבה ולחבר את החוגגים שלנו לטבע.

אלמנטים מיוחדים של עיצוב
לדייק את חוויית האירוע לרמת שלמות – להביא לחוגגים אירוע שיפתיע אותם ברמת העיצוב, האטרקציות ושאר האלמנטים, להביא אותם למצב של שוק מרעיונות יצירתיים שהצלחנו להביא לידי ביטוי, בהתאמה מלאה למה שמנהלת הרווחה של החברה ביקשה מאיתנו ליצור. זו יכולה להיות עיר אוהלים ענקית שהקמנו באמצע המדבר, ארוחת שף מפורסם שהגיע למקום במיוחד כדי לבשל לאורחים, מופע מדהים של מוזיקאי ענק, הרמת כוסית במשרד בסגנון שוק סיציליה, או אפילו אירוע ספורט אתגרי על החוף.

מרחב נשימה
אחד הרגעים הכי מדהימים בכל אירוע שאנחנו מארגנים, הוא הרגע שבו האורחים מגיעים למקום שיצרנו עבורם, נדהמים מהלוקיישן ומה שמצפה להם ואז לוקחים כוס יין ויושבים. לא עסוקים, לא רצים מאטרקציה לאטרקציה, פשוט יושבים לרגע עם כוס יין, מדברים עם מישהו שמזמן לא יצא להם לפגוש, מסתובבים בין כל שאר האורחים, מתחבקים, צוחקים ומתחילים להוריד קילוגרמים של סטרס, להירגע ולהיכנס למוד רגוע.

אותנטי ומרהיב
לקחת את החוגגים שלנו לטייל בלוקיישן מטורף ולגלות שם דברים שהם לא ידעו על קיומם, לשחרר אותם מהמוכר, לפתוח אותם לדברים חדשים, להכיר מקרוב אנשים שלא יצא להם להכיר קודם וליהנות מהחיים. בין אם מדובר בטיול אקסטרים, נסיעה לאי שקט, טיול בשווקי אירופה, או כל יעד אחר שמספק יציאה מושלמת מהשגרה להרפתקה אמיתית.

חוויות חדשות
ליצור עולם שלם של חוויה חדשה עבור משתתפי האירוע – לבנות עיר אוהלים זו רק דוגמה אחת. אפשר ליצור חדר בריחה מותאם במיוחד לסוג האירוע ולאופי המשתתפים, מסיבה עם מוזיקה, עיצוב ואפילו אופנה של שנות השישים, יום גיבוש לעובדים בסגנון המערב הפרוע ועוד. העיקר שהאורחים ירגישו שהם נכנסו לכמה שעות ליקום שלם, מנותק מהיומיום שלהם.

חוויה רב חושית
במסגרת האירועים שלנו, אנחנו אוהבים להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להפוך את האירועים שלנו לחוויה שכל החושים משתתפים בה – החל משימוש בטקסטיל רך ומלטף לחוש המישוש, תאורה משגעת, שמטריפה את חוש הראיה, ארוחות שף מפוארות שמביאות את חוש הטעם לשיאים של עונג, שואו מוסיקלי עם מיטב האמנים כדי לפנק את חוש השמיעה וכלה בריחות משגעים, שמכניסים את כולם לאווירה ומפרגנים לחוש הריח.

מכתיבים את הקצב של 2020 באורן ורינת הפקות
שנת 2019 הייתה טובה אלינו – אין ספור אירועי חברה מושקעים ויצירתיים, מלאים טרנדים חדשים ומדהימים, שעזרו לנו ליצור עולמות קטנים של פנטזיה, לקחת את החוגגים איתנו לחוויות מדהימות, שגורמות עונג לכל החושים. להפוך אירועי חברה לחגיגה מתמשכת של פאן ובילוי, כמו שאנחנו כל כך אוהבים.

וגם בשנת 2020, אנחנו נהיה שם בהקשבה מלאה כדי להבין בדיוק איך ליצור עבורכם את האירוע המושלם, אנחנו עדיין נהיה מחוברים ומעודכנים בכל טרנד חדש, כדי להפתיע ולרגש אתכם, אנחנו עדיין נספק לכם אירועים מכל הסוגים, אבל שנת 2020 תיתן לנו עוד כלים כדי שנוכל להגביר קצב, להביא עוד גימיקים ורעיונות מקוריים ויצירתיים ולתת לכם את המקסימום – כמו שאנחנו יודעים ואוהבים:

● חדשנות ויצירתיות היא שם המשחק
● לוקיישנים שלא ראיתם קודם
● אטרקציות מעולמות הטכנולוגיה
● שילוב עם לטבע ועוד מלא רעיונות שאנחנו ממש אוהבים.


תנו לנו להפוך את אירוע החברה שלכם לאירוע ייחודי, חוויתי ומותאם אישית.
כנסו איתנו לעולם החדש של האירועים – תרימו טלפון ונתחיל לתכנן את האירוע הבא שלכם לפתיחת העשור החדש.

דילוג לתוכן