fbpx

מעצבי אירועים – לא מה שחשבתם

כל דבר היום מצריך מעצבים. מעצבי אירועים, מעצבי חופות, מעצבי שיער, מעצבי שמלות, מעצבי אוכל ומעצבי תמונות. כל מקצוע הפך לאלמנט עיצובי. יש מי שמואס בטרנד העכשווי הזה ומעדיף להסתדר לבד.

אבל האם מעצבי אירועים הם רק דרך בשביל אנשים להתפרנס או שבאמת יש להם משמעות אמיתית ויכולת רלוונטית לתרום בארגון האירוע שלכם? למי שלא בטוח ורוצה לדעת יותר על מעצבי אירועים, נרחיב בהמשך.

היתרונות של מעצבי אירועים

נתחיל מההתחלה. מעצבי אירועים נולדו כמקצוע מתוך צורך ברור שעלה בשוק האירועים. כיוון שהענף של האירועים התפתח, הביקוש גדל ואירועים מתקיימים לעיתים תכופות יותר מצד אחד ומצד שני, אנשים עסוקים היום הרבה יותר מבעבר בעבודה שלהם ולכן הזמן שנותר להם לניהול האירוע הולך ומתמעט.

במסגרת התפיסה הרווחת בעולם של אאוטסורסינג, יותר ויותר אנשים מעדיפים להעביר לידיים מקצועיות חלק מהעשייה שפעם נהגו לבצע בעצמם. כך ניתן למצוא מבשלות מקצועיות במקום שאחד מההורים יבשל וגם מעצבי אירועים במקום שאחד מההורים ינהל את כל האירוע. אז מעצבי אירועים קודם כל חוסכים לכם זמן וזה יתרון גדול. גם אם יכולתם לעשות בדיוק את מה שהם עושים, הזמן שלכם אולי יכול מדי ותעדיפו לבלות אותו בבית או בעבודה.

עוד יתרונות של מעצבי אירועים

מעצבי אירועים לא רק עוסקים בעיצוב ובנראות של האירוע, וזה בניגוד לדיעה הרווחת. הם יותר נכון להגדיר מפיקי אירועים. אז ככאלה הם מנהלים את כל הממשקים השונים הרלוונטיים לאירוע.

מעצבי אירועים אחראים על הקשר מול האולם, הקייטרינג, העיצוב, ההופעה האמנותית, התקליטן, הצלם ועוד אנשי מקצוע. אתם מעבירים להם את הדרישות שלכם מבעלי המקצוע והם כבר ידאגו לוודא שזה אכן מתקיים כנדרש. יתרון נוסך הוא שבעת האירוע אתם יכולים ליהנות ולבלות עם המוזמנים שלכם ויש מי שישבור את הראש ויתקן משברים וידאג לכל.

ההיבט הכלכלי בשכירת מעצבי אירועים

נראה שהמעצבים נשכרים על ידי מי שיש לו מספיק כסף כדי שמישהו אחר ידאג לענייניו. לא בטוח שזו צריכה להיות הגישה. זה נכון שאתם משלמים עבור השירות הזה, עבור החסכון בזמן שלכם ועבור החסכון בצורך לדבר עם כל הגורמים ולפקוח עין. אתם כמובן גם רוכשים את המקצועיות והניסיון הרב של מעצב האירועים בתחום האירועים. ניסיון שבודאות עולה על שלכם.

ובדיוק מהסיבה הזו, מעצבים לאירועי חברה יכולים לחסו ך לכם בעלויות האירוע. אולי תשלמו להם אבל הם ידאגו להוציא לכם את המחיר הטוב ביותר בכל שאר התחומים. למה? כי יש להם קשרים, כי הם אשפים במשא ומתן וכי זו המומחיות שלהם.

דילוג לתוכן