fbpx

מתנות לעובדים – גם במשלוח עד הבית

אז הגיעה העת ובאה השעה… החלטתם לפנק את העובדים המסורים ולפרגן להם במתנה שעושה שמח בלב ומעלה חיוך של הכרת תודה, צעד חכם לכל הדעות. צעד שמחבר עוד קצת בין העובדים לחברה בה הם נמצאים, צעד שמראה שאכפת לכם, שחשוב לכם פשוט לומר תודה.

ההון האנושי שלכם הוא המשאב הכי חשוב בחברה. הם הכוח המניע, שמסובב את הגלגלים ודוחף את העגלה קדימה, אל המטרות, היעדים וההצלחות. אז נכון שמילה טובה עושה נעים וחמים בלב, אך מתנות קטנות וסמליות מראות שאתם מעריכים מעבר למילים – והערכה כזו גורמת לעובד לחשוב לעצמו “וואלה, רואים אותי, מעריכים אותי”, וזו בדיוק התחושה שהופכת את העובד ללויאלי יותר, ומחובר יותר למטרות העסקיות.

3 מתנות קטנות עם תוצאות גדולות!

במקום “לשבור את הראש” בהתלבטות באיזו מתנה לבחור, ומה יעשה הכי שמח לעובדים שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להציץ בטעימה קטנה ממגוון המתנות שאנו מציעים לחברות וארגונים – מגוון שנבנה לאחר ניסיון של שנים בתחום. המתנות האלו שכאן הצליחו תמיד לייצר חיוכים והצלחות, ואנו גאים בהן מאוד!

  1. זרעים של אהבה – ערכת שתילה אישית שמתאימה לכווולם! הערכה מגיעה בפחית ממותגת (כן, אפשר למתג בלוגו החברה) והיא כוללת מעטפה ובה זרעי צמחי תבלין שונים, כף שתילה צבעונית, וכמובן אדמה דשנה ומוכנה לשתילה. מתנה מקסימה שתמיד כיף לקבל, וכל שנדרש לה הוא מעט מים, סבלנות ואהבה.
  2. סט מגנטים “נשנה לטובה” – שינוי לטובה מתחיל בחשיבה ובמסרים חיוביים, ממש כמו המסרים בערכה המקסימה הזו הכוללת 12 מגנטים מעוצבים, מקושטים באיורים התואמים את המסרים שעל המגנטים: שנתחבר, שנכבד, שנאמין, שנבין, שנתפרס, שנרוויח, שנאהב, שנראה, שנגיע, שנתמיד, שנצליח, שנבריא. אמן ואמן.
  3. מארז שוקולד, יין ושמן זית – מארז יוקרתי ובו בקבוק יין אדום יבש מסדרת “קיימא” (בלנד ייחודי של קברנה סובניון ומרלו), בקבוק שמן זית כתית מעולה, וגולת הכותרת – שוקולד גורמה מבית “דה קרינה”, עשוי בעבודת יד מוקפדת מחומרי גלם משובחים, שתרצו לחסל את כולו מיד לאחר הפתיחה.

עד הבית, כבר אמרנו?

חשבו על הרגע הזה, בו העובדים שומעים דפיקה בדלת, פותחים אותה ומגלים את השליח שמחכה עם המתנה שבחרתם, ככה – בהפתעה גמורה ובלי ציפיות מיוחדות, הדרך הטובה ביותר לקבל מתנה 😉.
מעבר לזה, לכם נחסכת ההתעסקות עם אחסון המתנות, הלוגיסטיקה המורכבת של ההפצה לבתים, עלויות השילוח, הטרחה הכרוכה במעקב אחר הקבלות ועוד…. מי צריך את כל זה?

ככה עושים את זה, קל ופשוט

הדרך הקלה מתחילה אצלנו. כל שנותר לכם הוא לפנות אלינו באמצעות האתר (או בטלפון, אנחנו לא קטנוניים), לשתף אותנו בתכנית שלכם, ואנו נשמח לייעץ ולהתאים את המתנה הטובה ביותר לעובדים שלכם, אותה מתנה שתעלה חיוך ותעשה טוב בלב. באחריות.

דילוג לתוכן