fbpx

מתנות מקוריות לעובדים – עד הבית

יש לנו ניסיון עשיר בארגון נופשים לחברות ברחבי הארץ, אירועים של קידום ויחסי ציבור, פסטיבלים, ואירועי חוצות. אנחנו אוהבים ליצור אירועים מיוחדים, ושמים לב לכל הפרטים הקטנים עד לאירוע המושלם, אשר יגרום לעובדים שלכם להתגבש אבל בעיקר להכיר אחד את השני טוב יותר. אנו מתכננים את האירועים ומשקיעים בהם את הלב והנשמה, שכל מפעל מקבל את היחס הטוב ביותר, ונתפר אירוע על פי מידותיו.
לפני תקופת הקורונה, היומן שלנו היה מלא עד אפס מקום באירועים מתוכננים, אך לפתע מצאנו את עצמנו, כמו רבים בתחום שלנו, בלי עבודה כלל בבת אחת קיבלנו מבול של דחיות אירועים עקב הנחיות הממשלה. לאחר ההלם הגמור, שתקף אותנו, החלטנו לא להתייאש, בהתחלה החלטנו לשמח את התושבים,שלא יכלו לצאת מהבית, שכולל את משאיות השמחה, ששימחו את האנשים, הצובאים על המרפסות, וכן יזמנוקליפ משותף עם עילי בוטנר וילדי החוץ.
לא נותר לנו אלא להמציא את עצמנו מחדש בעקבות כך שלא היה אפשרי יותר לקיים אירועיחברה בחוצות העיר, וראינו כי המשלוחים עד הבית צוברים תאוצה רבה. החלטנו להקים עסקשל דברים מתוקים ומתנות לעובדים, כאלו שעוד לא ראיתם בשום מקום, ובעיקר כאלושמתאימים לקיץ החם, ולחום השורר בארץ היפה שלנו. אבל בעיקר רצינו לשמח את האנשים,ולעשות להם טוב על הלב, ואין דבר יותר מחמם את הלב מיחס חם ומדברים מתוקים עד הבית, ארוז ביחס אישי מהלב שלנו ללב שלכם.

מה תמצאו אצלנו?

בין המארזים ניתן למצוא לדוגמא מארז להכנת שייק ביתי– אם אתם מאד רוצים לפנק את העובדים שלכם במתנה איכותית ובריאה רכשו להם את המארז להכנת שיק ביתי מעוצב וארוז, בצורה נאה. המארז כולל: פירות קפאים בטעמים שונים, תוספות שונות, ופרוזן יוגורט, ומתכון ביתי וטעים.

למה אצלנו?

דברים מתוקים שאין לאף אחד

יש לנו מגוון של מתוקים כל סוגי גלידות שטראוס, פירות קפואיםבמגוון רחב, שאין לאף אחד.

שירות אדיב ומהיר

אנחנו נמצאים בגבע כרמל, אבל יש לנו משלוחים למגוון אזורים.

אטרקציות לגיבוש עובדים

מציעים גלידות עד המשרד עם אוטו גלידה, ועמדת טרופיות ומארזי שייקמפנקים.

מתחדשים כל הזמן

אנחנו מוסיפים כל הזמן מוצרים חדשים גם מתוקים וגם בריאים.
אז אם אתם רוצים גם בתקופת הקורונה, לפנק את העובדים שלכם במתנות בריאות וגם מהנות, צרואיתנו קשר עוד היום, וקבלו את המתנות שלנו עד המשרד שלכם ארוזות בהמון אהבה.
זוהי מתנה שהעובדים שלכם ישמחו מאוד לקבל אותה, בעיקר בתקופה זו, מתנה שמראה הערכהואהבה, אבל הכי חשוב שהמתנה הזו מגיעה ישירות עד הבית או המשרד.

דילוג לתוכן