fbpx

אירועי חוצות

פסטיבלים ואירועי חוצות זו חגיגה. אלו אירועי ענק שיש בהם התרחשות מרובה בעת ובעונה אחת. המוני תכנים, המוני אנשים, המוני הפעלות, המוני מתחמים, וכל אלה מתנהלים בזרימה ובהרמוניה בתוך מתחם אחד ומייצרים שמחה אחדות והנאה אצל המשתתפים.
פסטיבל ואירועי חוצות יכולים להיות בעל צביון מסחרי, אומנותי, פוליטי, חברתי, אידיאולוגי, מוסיקלי או כל דבר אחר. לרוב ינוע סביב נושא או תחום מרכזי אחד.
הפקות כאלה הינן פרויקט מיוחד ומורכב המצריך, יצירת תכנים מעניינים ויצירתיים ובה בעת תכנון אסטרטגי מקצועי וקפדני. ההפקה מצריכה תאום ואינטגרציה בין מספר רב של גורמים ובניהם רשויות מקומיות, משטרה, מד”א, גופים מסחריים, ספקי תוכן ואמצעי התקשורת.
אנחנו עשינו את זה כבר לא מעט פעמים, והאמת היא, שאנחנו מאד אוהבים אירועים מסוג אלו. בין ההפקות שלנו: פסטיבל “החג של החגים” בחיפה במשך 7 שנים, אירועי עדלאידע וחג שבועות לעיריות ומועצות, אירועי יום עצמאות למועצות אזוריות ובתי לוחם בארץ, פסטיבלי קונספט, פסטיבל נחלת בנימין במזרע, פסטיבלי אוכל ועוד.
תנו לנו לעוף עם היצירתיות שלנו והתכנון האסטרטגי ואנחנו ניתן לכם את השקט הנפשי, כך שכל שנותר לכם זה רק ליהנות מהאירוע ומהמחמאות שאחרי…

דילוג לתוכן