fbpx

רעיונות עבור קונספט לאירוע חברה

אירועי חברה שיצרנו – לחצו כאן

מתכננים אירוע חברה ורוצים קונספט ייחודי? כדאי שתצרו קשר עם חברת אורן ורינת הפקות המתמחה בתכנון אירועי קונספט ייחודיים לכל לקוח. אנו רוקמים את הקונספט בהתאמה מלאה לקהל היעד, ללוקיישן הנבחר, לאווירה אותה אנו רוצים לשדר.

לעוף עם הדמיון והיצירתיות

עבורנו גיבוש קונספט לאירוע חברה מהווה הזדמנות נהדרת לתת דרור ליצירתיות ולדמיון. גיבושם לכדי קונספט ברור מעניק נקודת פתיחה המובילה כחוט השני את כל מרכיבי האירוע, החל משפה גרפית לאורך כל האירוע, עיצוב החלל, עמדות מזון מותאמות קונספט, תכנים משלמים את הקונספט ועד הפרטים הכי קטנים להשלמת התמונה המלאה.

קונספט למגוון אירועי חברה

אנו ממליצים לבנות קונספט לכל סוגי אירועי החברה, בחירת קונספט לאירוע משדרגת את האירוע ונותנת תשומת לב לאותה מטרה/נושא נבחר של אותו אירוע. קונספט לאירוע חברה מתאים לימי גיבוש וכיף בלוקיישנים נבחרים לעובדים או עם משפחותיהם, להרמות כוסית, ערבי חברה, מתאים גם עבור השקות, אירוע מנהלים, אירועי לקוחות, ימי נופש, אירועי שיווק וקד”מ ועוד.

רעיונות לקונספט עבור אירועי חברה

דוגמאות לקונספטים נבחרים לאירועי חברה:

• קונספט איטלקי להרמת כוסית- אירוע שהופך כל מתחם (גם מגרש חנייה) לרחוב איטלקי תוסס ומלא חיים וצבע. ברחוב מפוזרים דוכני מזון עם מאכלים איטלקיים משובחים וטעימים בליווי מוסיקה איטלקית עם נגן אקורדיון, מפות משובצות וזרי פרחים עדינים וצבעוניים.
• קונספט קרקס- יכול להתקיים גם במתחם החברה עם אווירה קלילה מלאת הומור ושפע של תלבושות ואביזרים. זאת לצד עמדות איפור, הפעלות קביים, ג’אגלינג, הולה הופ, הליכה על חבל ועוד, וכן עם מופע של אומן קרקס רחוב המצחיק את הצופים ודוכני מזון רחוב מיוחדים.
• טברנה יוונית- אירוע חברה על חוף באווירת טברנה יוונית עם אוכל מפנק, מוסיקה עליזה, מתחם טיפולים ועוד הרבה הפתעות.
• מסיבת פורים בהשראת הסרט גסטבי הגדול- מסיבה מפוארת עם שטיח אדום, בה כולם מתחפשים בסגנון שנות העשרים. האולם מעוצב בסגנון ארט דקו עם הנחייה ומופע מופע סטייל קברט.
• עוד שלל רעיונות- יש לנו עוד מגוון רעיונות נוספים עבור קונספט לאירועי חברה כמו מסיבת גריז אמריקאית בסגנון שנות החמישים, הרמת כוסית בסגנון אורבאני, אירוע משפחות בפארק מים בסגנון אי המטמון, אירוע בסגנון שוק ישראלי ועוד.

תנו לנו ליצור לכם את הקונספט לאירוע חברה שלא יפסיקו לדבר עליו.

דילוג לתוכן