fbpx

הפקת כנסים ואירועים

למידע נוסף לחצו כאן

הפקת אירועים וכנסים

ישנן חברות הפקה רבות אשר מתמחות בהפקת מסיבות אך מעטות מספקות שירותי הפקת אירועים וכנסים מקצועיים בהתאמה אישית לחברה או הארגון המקיימים את האירוע. באירוע מסוג זה יש חשיבות רבה לא רק לפרטים הלוגיסטיים אלא בעיקר ליצירת תשתית ומעטפת כוללת שמטרתה להעביר את מסרי החברה ואת הרעיונות העסקיים שלמטרתם הושק האירוע.

זקוקים לשירותי חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בהפקות מסוג זה? חברת אורן ורינת הפקות מספקת שירותי הפקת כנסים ואירועים ברמה הגבוהה ביותר. מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם מאירועים וכנסים קודמים שהפקנו כמו: 100 שנה לטכניון, כנס לקוחות ועובדים CME ועוד אירועים בהם העבודה מרובה, ההשקעה מאומצת אך התמורה משתלמת וכל מי שמבקר בכנסים הללו יכול ליהנות ולהפיק ערך מוסף אמיתי מהאירוע.

מה חשוב בהפקת כנסים?

קודם כל המקום כמובן, הלוקיישן בו יתקיים הכנס מין הסתם חשוב וצריך להתאים לרוב המשתתפים בכנס. אחר כך כמובן הקונספט והשפה העיצובית אשר ימתגו את האירוע בכל הכלים העומדים לרשותנו כגון: הזמנות, שילוט, דגלים, תאורה ואמצעי מולטימדיה מתקדמים שיאפשרו העברת מצגות, נאומים, מוזיקה וכל פלטפורמה אחרת. חברת אורן ורינת הפיקה אירועים וכנסים עם אומנים בעלי שם בהם נדרשה הקפדה מיוחדת על איכות הסאונד, העיצוב, המתקנים, האוכל וכל פרט קטן כגדול שצריך להיות מדויק על מנת שהכנס יעבור בהצלחה מרובה.

הפקת אירועים ומסיבות – אורן ורינת

בנוסף לכנסים בהם יש טון רשמי יותר אנו עורכים גם מסיבות באווירה נינוחה יותר בהם הדמיון והיצירתיות נכנסים לפעולה ומפיקים מגוון ימי כיף וימי חברה מקוריים בכמה רמות, כולל אירועי יוקרה ברמת הפרימיום.

לפרטים מלאים על הפקת אירועים וכנסים בחברת אורן ורינת הפקות צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם עם מערך לוגיסטי מתקדם, ציוד חדיש, אנשי צוות מנוסים ופעילויות מגוונות לכל אירוע. לפרטים נוספים, ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו עכשיו לטלפון במשרד 04-9544588/99 שלחו הודעה לפקס 04-9840437 או לדוא״ל [email protected]

דילוג לתוכן