fbpx

טרנדים באירועים 2020

הצורך באירועים חיים הופך להיות רלוונטי יותר מתמיד. וסביר להניח שחברות ישקיעו באירועים כאפיק שיווקי וכאפיק מחבר בין עובדי החברה. פגישות פנים אל פנים הינן קריטיות ליצירת קשרים בין מותגים ללקוחותיהם, לבין העובדים והחברות שלהם. הגישות צומחות ומתפתחות במהירות וכל אחת מהן היא ניסוי ביישום שיטות חדשות למציאת נוסחה מושלמת. כדי להצליח צריך להיות דינמי, גמיש, ומעל לכל – אתה צריך להיות בקנה אחד עם הרצונות של המשתתפים. אנו מאפשרים לכם לצפות בכדור הבדולח כדי להקדים את המגמות החדשות הללו בהפקת אירועים.

1. הגיע הזמן להשאיר חותם. אירועים בקנה מידה גדול משאירים השפעה ארוכת שנים – על החברה. היום יותר מתמיד ניכרת עוצמתו של אירוע גדול כמציג את פני החברה. קיימו אירוע גדול ועוצמתי שישאיר חותם של חברה חדשנית, מקורית ומוצלחת עם איתנות כלכלית וכוח אדם איכותי.

2. “בלז’ר” השילוב המושלם בין ביזנס לפלז’ר. במקרים רבים יעד “אקזוטי” לאירוע יקבע את כמות המשתתפים. היום המשתתפים רוצים ליהנות מעולמות העסקים והפנאי. יש צורך באירועים ביעדים “שווים” על מנת ליצור אווירת חופשה. כל אירוע עסקי משרת מטרה כפולה אינטראקציות תרבותיות, ארוחות מקומיות, נסיעות חווייתיות ופעילויות בניית צוות כולן תערובת. בשורה התחתונה? בחירת יעד חשובה יותר ממה שנדמה לכם.

3. ההתאמה האישית. המשתתפים רוצים שליטה רבה יותר על סדר היום של האירוע. הציעו למשתתפים לבחור את הפעילות בהן ירצו להשתתף. ערכו משאל לגבי איזה אמן ירצו שיופיע בפניהם שים את סדר היום בידי המשתתפים. תנו למשתתפים לעצב את האירוע כך שיענה על צרכיהם האישיים. עלינו לספק חוויה שמהדהדת ברמה האישית והקולקטיבית כאחד.

דילוג לתוכן