fbpx

לחבר בין החלקים

עובדים בחברות גדולות עם הרבה סניפים ומוקדים מרגישים לעיתים כמו בורג קטן בתוך מערכת. כדי שהעבודה תצליח, כל הזרועות של החברה חייבות לעבוד בסנכרון מושלם ובסינרגיה על מנת שהעסק יוכל לשגשג. לעיתים, כל הזרועות הללו יושבות במקומות שונים, ואנשים שעובדים בצורה די צמודה יחדיו, כלל לא מתראים באופן שוטף או בכלל. עבור החברה, חשוב מאוד לחבר בין האנשים הללו, ועל הדרך להוציא את כולם מהשגרה בדרך כזו או אחרת.

כדי לענות על הצורך הזה, חברות רבות בוחרות לערוך כנסים בהם הן מפגישות בין כל העובדים שלהן, ולעיתים גם חלק מהלקוחות, למען קיום אינטראקציה, היכרות, וכמובן גם יציאה מהשגרה. הכנסים הללו הן לרוב אירועים מאוד מורכבים, של מאות אנשים שמגיעים מכל רחבי הארץ ולכן, חשוב לעבוד עם חברה להפקת כנסים על מנת שתנהל את כל האירוע ותוכל לעזור למארגנים ולאורחים כאחד.

ותק, ידע וקשרים

הפקת כנס חברה מתחילה עם בחירת הלוקיישן הנכון. יש יחסית מעט אולמות בארץ שמסוגלים לארח כמות של אלפי אנשים, ובבחירה יש להתחשב גם במיקום גיאוגרפי בפן של קרבה למטה של החברה ונגישות באופן כללי. לאחר מכן, צריך לדאוג לכל מה שמסביב – העיצוב של האולם, האוכל שיוגש וכמובן בידור מתאים – הופעת מוזיקה, הצגה או מופע סטנד אפ.

חברות הפקה איכותיות מסוגלות להתמודד עם אירוע בסדר גודל שכזה, כשגם ידע, ניסיון, קשרים ו-ותק באים לידי ביטוי גם בעבודה מול האולם, גם מול הספקים וגם מול הלקוח. יש לשלב בין הרבה מאוד אלמנטים ולגרום לכולם להיות מרוצים, על מנת שהחברה תוכל להתכנס ולהפיק את המרב ממה שהוא בסופו של דבר רק ערב אחד. כנס מוצלח הוא משהו שמדברים עליו במשך זמן רב לאחר שהוא מסתיים, ומעבר ליציאה מהשגרה, הוא תורם לגיבוש ולעבודה הבין תחומית בחברה.

רוצים לערוך כנס חברה גדול וזקוקים לסיוע בהפקתו וב”הרמתו” של האירוע החשוב הזה? אם כן, אורן ורינת הפקות הם הכתובת הנכונה. לסקירת שירותיהם לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-9544588

דילוג לתוכן