fbpx

הפקת אירועים לחברות סטארטאפ: 6 טיפים שיעזרו לך לפגוע בול

מי שמכיר אותנו, כבר יודע – להפיק אירועים זו אהבת אמת שלנו. כבר שנים שאנחנו חיים, נושמים ביצירתיות רבה אירועי קונספט מיוחדים למגוון סוגי חברות.

הפקה של אירועי סטארטאפ מאפשרת לנו לעשות משהו שאנחנו מתחברים אליו במיוחד – שבירת שגרה. הזדמנות לשבור את הקרח וליצור בונדינג עם אנשים שבד”כ אנחנו רואים רק במסדרונות או בפגישות, כעת זאת הזדמנות להכיר מקרוב את האנשים שעובדים איתנו ולגבש את הסטארטפ ואנשיו.

גם מנהלים ובעלים, יכולים סוף סוף לשבור דיסטנס, לפחות לכמה שעות, ליצור קשרים טובים עם העובדים, לחזק את המוטיבציה ולחדש כוחות יחד עם כולם, לתת מעצמם כמה שיותר, עד שחוזרים לעבודה.

אלה אירועים מלאי פאן ואנרגיות גבוהות, שתמיד משאירים טעם של עוד, אבל עם הזמן, גילינו שתמיד אפשר לחלום רחוק יותר ולהיות יצירתיים – זה הקסם שלנו, אנחנו מייצרים אירועים לחברות סטארטפ אשר גורמות לנו, המפיקים, להיות מלאי תשוקה לאירוע ולעובדים, להינות מקצת שבירת שגרה.

מה מיוחד בהפקת אירוע עבור חברת סטארטאפ?

כשמדברים על חברת סטארטאפ, זה בדרך כלל אומר שיש תמהיל מיוחד של אנשי מקצוע ומומחים בתחומים שונים. בעיקר בענפים מתקדמים, שעובדים כל היום בסביבה של חדשנות טכנולוגית, יצירתיות וידע מתקדם.

לכן, כשאנחנו מתכננים אירוע שכזה, אנחנו יודעים, שכאן לא יספיקו אטרקציות רגילות, תפריט אירועים סטנדרטי ומיקום אטרקטיבי.

כדי שלא תתבלבלו, הכנו לכם כמה כללים שכאשר אנחנו מיישמים אותם בהפקת האירוע לחברות ולמיזמים איתם אנחנו עובדים, אנחנו מבטיחים כי משתתפי האירוע יצאו בצעדי ריחוף

6 טיפים שיקפיצו לכם את האירוע

  1. לפעמים פחות זה יותר – אם תעמיסו על האירוע אטרקציות ותיצרו אירוע ארוך, זה לא מה שיבטיח לכם תגובות מתפעלות וחגיגה מוצלחת. אנחנו יודעים שצריך להיות גמישים, להשאיר מקום גם לשינויים של הרגע האחרון ולקרוא את השטח, כדי להתאים את האירוע לוייב של העובדים.
  2. לצאת מהקופסה – אחד מסוגי האירועים שאנחנו הכי אוהבים זה אירוע שכולל לילה בשטח עם כל הפינוקים. לילה כזה יכול להתחיל בעיר אוהלים מדהימה, שאנחנו מקימים במיוחד בשבילכם, שכל אוהל בה מצויד במיטב הפינוקים. נותנים לכם להתנהל באיטיות, לאפשר מינגלינג נינוח בין העובדים, עם כוס בירה ביד, להתחיל עם פוד פינגר ופינות ישיבה חלומיות ולהתקדם לפי הקצב של החוגגים לאטרקציות שהכנו. אז לצאת מהקופסה, לצאת מהעיר ולצאת לטבע, זה הטיפ השני שלנו.
  3. יצירתיות מוקפדת – כבר אמרנו שעובדי סטארטאפ נדרשים לגלות יצירתיות וגמישות מחשבתית ברמה גבוהה לאורך ימי העבודה שלהם, אבל אנחנו יודעים שהם גם בדרך כלל מקבלים שפע של פינוקים ותמריצים יצירתיים על בסיס קבוע. לכן כשאנחנו מארגנים אירוע לחברת סטארטאפ, אנחנו יודעים שהוא צריך להיות מוקפד ומושקע, אבל גם יצירתי ומקורי. כדי שלא לחזור על אטרקציות שהעובדים כבר מכירים מאירועים אחרים, אנחנו מתייעצים עם מנהלת הרווחה, שמכירה מקרוב את העובדים ויודעת מה הם כבר מכירים, אבל הכי חשוב – לשמור על ראש פתוח ולהיות תמיד מעודכנים בטרנדים חדשים בתחום.
  4. להבין את היעדים של האירוע – אנחנו יושבים עם מנהלת הרווחה ושואלים מה מטרת האירוע: ליצור גיבוש בין העובדים? לפרגן להם על עבודה קשה ועמידה ביעדים? לחזק לויאליות? כל אחת מהמטרות האלה מנחה אותנו בבחירת האלמנטים לאירוע.
  5. קונספט מיוחד – כל אירוע צריך קונספט כדי להתרומם. אנחנו כאן כדי שהאירוע שלכם יהיה מלא באווירה שאתם מחפשים – כל מה תרצו להגשים, אפשר להפיק עם האלמנטים הנכונים. אז אם בא לכם להרגיש שאתם על אי ביוון, או בשוק של סיציליה, לחגוג במסיבת פורים בסגנון קרקס, או בסגנון שנות העשרים, אירוע ספורט אתגרי על החוף ואפילו לילה גלאמפינג במדבר, צריך רק לבחור את הקונספט המתאים. אנחנו כבר נעוף עם הדמיון וניצור לכם אירוע שכולו פנטזיה.
  6. לוקיישן – להעלאת רמת האטרקטיביות של האירוע, אנחנו משקיעים בבחירת לוקיישן שעוד לא חוו ולא ראו. בודקים איפה העובדים עדיין לא חגגו ומוצאים מיקום שיספק את אפקט ההפתעה ויוציא מכולם וואו! כדי להשיג את האפקט הזה באירועים שלנו, אנחנו מקפידים להיות מעודכנים לגבי מקומות אירוח מיוחדים, שאפשר להביא אליהם אנשים שמכירים כמעט הכל. אבל גם אם תרצו להיות מקוריים לגמרי – אנחנו בונים לכם לוקיישן מושלם מאפס ומרכיבים את כל האלמנטים שיהפכו את השטח לאתר אירועים מטורף.
  7. תקשורת – תקשורת טובה היא הבסיס להצלחה בכל תחום, אבל במיוחד בהפקה וארגון של אירועים. אנחנו מקפידים לטפח קשרים טובים, כדי שאנשים שעובדים איתנו, ישמחו ליישם ולבצע את מה שאנחנו מבקשים. עוד דבר שאנחנו מקפידים עליו, הוא להיות בטוחים שאנחנו מבינים בדיוק מה מנהלת הרווחה רוצה שיקרה באירוע, כדי שנוכל לדייק בכל הפרטים הקטנים. בקיצור – תקשורת היא המפתח לאירוע מוצלח.

הפקת אירוע לחברת סטארטאפ עם אורן ורינת הפקות
אז אתם מתחילים להבין את הרעיון: להפקת אירוע מסוג זה צריך ראש יצירתי במיוחד, המון סבלנות, לא מעט ניסיון בהפקת אירועים וקשרים טובים עם ספקים ובעלי מתחמי אירועים.
אנחנו מאמינים שאין כמו אנשי מקצוע מעולים, שמאוהבים בעבודה שלהם, כדי להפיק לכם אירוע יצירתי, מקורי, מפנק ומלא בכל טוב. בדיוק בגלל זה אנחנו כאן בשבילכם.

אירועים תפורים בדיוק לפי המידות שלכם

אנחנו חיים נושמים וחולמים הפקת אירועים לסוגים שונים של קהלי יעד, במגוון מיקומים ברחבי הארץ ובעולם.

העבודה שלנו מתחילה בזיהוי מטרות האירוע, אותן אנחנו מתרגמים ליעדים ומטרות של האירוע, בעזרת תמהיל מושלם של אטרקציות, לוקיישן, ארוחות שף עם שים נבחרים, דיג’יי שקורא את השטח והגשמת כל פנטזיה שתצליחו לדמיין.

יש לנו נוסחה מושלמת ליצור אירוע מלא אווירה ומשמעות, שנולדה מתוך חיבור ואהבה לתחום ולאנשים ולכן אנחנו יכולים להתחייב בלב שלם, שהאירוע שלכם איתנו יהיה חלומי.

צרו איתנו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם!

דילוג לתוכן